fbpx

ניקוי וירוסים ורוגלות

סריקת וירוסים וקוד זדוני ע"י מערכות מתקדמות

ב-WebLock, אנו מספקים סריקה מקצועית ומקיפה של אתרי אינטרנט מוירוסים וקוד זדוני ומציעים פתרונות ניקוי ותחזוקה. עם שירותי סריקה המותאמים לכל גודל וסוג של אתר, אנו דואגים שאתרך יהיה בטוח, נקי וזמין ללקוחותיך.

חשיפה לוירוסים והשלכותיה

רבים מתהלכים בתום לב ושואלים האם באמת ייתכן שבאתר האינטרנט שלהם ישנו וירוס? התשובה, לצערנו, היא חד משמעית – כן. ישנם סוגים שונים של וירוסים ורוגלות, וכל אחד מהם יכול להטמע בספריית הקבצים של האתר שלכם. למעשה, אתר אינטרנט הוא בעצמו ספריית קבצים. הבעיה היא שבניגוד לקבצים על מחשב אישי, הקבצים על השרת אינם כוללים מערכת הפעלה המזהה התנהגות חשודה, מה שהופך את הסיכון לגבוה עוד יותר.

שיטות סריקה

כאשר ישנו חשש לקיומם של קבצים זדוניים באתר, או שכלים כמו Google ו-Facebook מזהים וירוסים ומסרבים לאפשר פרסום קישורים, יש לבצע סריקה. ישנן שתי אופציות עיקריות:

  1. סריקה מקומית: הורדת כל קבצי האתר למחשב וביצוע סריקה באמצעות אנטי-וירוס מעודכן.
  2. סריקה מקוונת: הרצת פקודות על רמת השרת לאיתור פקודות זדוניות, או שימוש בכלים ייעודיים לסריקת אתרים, במיוחד למערכות ניהול תוכן פופולריות כמו WordPress.

משך הסריקה

משך הסריקה תלוי בגודל האתר:

  • אתר סטנדרטי: בדרך כלל ייקח בין 3-5 שעות.
  • אתר גדול: יכול להימשך בין 6-12 שעות.
  • אתר ענק: עשוי להימשך בין יום ליומיים.

ניקוי ותחזוקה

לאחר איתור וירוסים, יש לנקות כל קובץ נגוע ולטפל בו באופן מקיף. עלות הניקוי תלויה בכמות הקבצים המושפעים ובמורכבות התהליך. כמו כן, יש לבצע עבודות תחזוקה נוספות כדי לסגור פרצות אבטחה ולמנוע תקלות דומות בעתיד.

סריקת אתר מוירוסים היא רק התחלה. כדי להבטיח שהאתר שלך יהיה מאובטח וימשיך לשרת אותך באופן איכותי, יש צורך בפעולות נוספות.
אנו כאן לשירותכם!

מוזמנים להשאיר פרטים
לשיחת ייעוץ ללא עלות

תפריט נגישות